Er ging helaas iets fout


  • Nieuwsbrief
    Meld je aan en ontvang €5 korting!
Merken | ALLE PRODUCTEN
Heren | POPULAIRE MERKEN
Heren | UURWERK
Heren | HORLOGETYPEN
Heren | MATERIAAL
Dames
Dames | POPULAIRE MERKEN
Dames | DESIGNER MERKEN
Dames | HORLOGETYPEN
Dames | HORLOGESTIJLEN
Dames | Horlogekleuren
Kids
Kids | Merken
Kids | Prijsklassen
Kids | Soorten kinderhorloges
Kids | Kleuren
Horlogebandjes
Horlogebandjes | Merken
Horlogebandjes | Typen
Horlogebandjes | Bandbreedte
Horlogebandjes | Apple watch
Horlogebandjes | Hoe...
Horloge accessoires
Horloge accessoires | Populaire horlogebatterijen
Horloge accessoires | Populaire horlogekisten
Vintage
Vintage | Vintage
Vintage | Tweedekans
Inspiratie
Inspiratie | Inspiratie
Inspiratie | Horlogetrends
Inspiratie | Cadeau tips
Inspiratie | Kennis & weetjes
Nieuw
Nieuw | Nieuwe collectie
Nieuw | Coming soon
OUTLET
OUTLET | OUTLET
OUTLET | Tweedekans
🎁 Gift Shop
🎁 Gift Shop | SHOP
🎁 Gift Shop | Cadeau ideeën
🎁 Gift Shop | Inspiratie
Mijn bestelling
Contact
Alle informatie
Klik hier voor alle artikelen
Horlogebandje inkorten
Horlogebandje vervangen
Glas vervangen
Horloge schoonmaken
Verschil tussen vlinder- en vouwsluiting
Onderhoud metalen band
Onderhoud leren band
Polsmaat meten
Tijd instellen op een digitaal horloge
Horloge ABC
Waterdichtheid
Klik hier voor alle artikelen
Nieuwsbrief
Horloges gratis verzonden vanaf €50

Garantie Smartwatches

Onze voorwaarden

Bij Horloge.nl zorgen we dat onze klanten volledig op hun aankoop kunnen vertrouwen. Als het gaat om smartwatches, is het belangrijk om te weten dat deze standaard worden geleverd met een fabrieksgarantie van 2 jaar. Houd er rekening mee dat deze smartwatches buiten de aanvullende 1 jaar extra garantie vallen die wij bieden.

Het reparatieproces voor smartwatches verschilt van dat van analoge horloges, omdat smartwatches in feite kleine computers zijn. Om deze reden raden wij, net als veel andere webwinkels die smartwatches verkopen, aan dat reparaties aan smartwatches het beste worden uitgevoerd door de leverancier zelf. Als specialisten in reguliere horloges, hebben wij niet de specifieke expertise en middelen voor de reparatie van smartwatches.

We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden, en als u problemen ondervindt met uw smartwatch binnen de fabrieksgarantieperiode, raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Uiteraard kunnen wij u deze contactgegevens verstrekken en u begeleiden in het fabrieksgarantieproces.

Hoewel wij niet de reparaties van smartwatches uitvoeren, helpen wij klanten graag met software-updates van hun smartwatches. Daarnaast bieden wij nuttige informatie waarin veelvoorkomende defecten worden behandeld. klik op de link van de desbetreffende pagina voor informatie over problemen rondom bijvoorbeeld de batterijduur of Bluetooth, en het resetten van bijvoorbeeld de Garmin Vivoactive

Wat valt onder de garantie?

In het garantieboekje staat wat precies door de garantie gedekt wordt. U moet altijd het garantieboekje en/of garantiekaart goed bewaren, mocht u deze onverhoopt nodig hebben.

In het algemeen dekt de fabrieksgarantie defecten die zich voordoen in materialen en het uurwerk. De fabrieksgarantie dekt geen schade door normaal dagelijks of overmatig gebruik, of misbruik aan de armband, aan aanhangsels of aan het glas. Ook wordt waterschade niet gedekt, indien het horloge niet is gebruikt volgens de door de fabrikant gestelde richtlijnen. De garantie dekt niet de levensduur of het vervangen van de batterij. De garantie wordt gewoonlijk ook nietig verklaard indien onbevoegde reparaties of modificaties aan hard- of software zijn uitgevoerd door iemand anders dan een erkende handelaar van het merk. Voor alle merken waar wij officieel dealer van zijn op onze site, ontvangt u een wereldwijde fabrieksgarantie die bij iedere officiële dealer van dat merk aangevraagd kan worden.

Lijn