Wat moet u doen wanneer u een klacht heeft?

Ben je tevreden, vertel het je vrienden. Ben je niet tevreden, vertel het ons!

Holland Watch Group is er trots op een gerenommeerd bedrijf en lid van Thuiswinkel.org (aangesloten bij Ecommerce Europe) te zijn. Wij zijn ervan overtuigd dat we in staat zijn om samen met u een passende oplossing voor uw klacht te vinden.

Stuur uw klacht naar info@hwg.nl met 'klacht' in de onderwerpregel en wij zullen op werkdagen uw klacht binnen 24 uur verwerken en er inhoudelijk op reageren.

Bemiddeling en Geschillencommissie

Als u vindt dat uw klacht in onvoldoende mate en in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving is opgelost, kunt u Thuiswinkel.org vragen om te bemiddelen in het geschil.

Als de bemiddeling mislukt kunt u uw klacht neerleggen bij de geschillencommissie van Thuiswinkel.org. of bij het Europese online geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr   

€5 shoptegoed

én het laatste nieuws ontvangen?

Meld je dan aan voor de nieuwsbrief!