Horloge.nl gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-

Wat moet je doen wanneer je een klacht hebt?

Bij Holland Watch Group streven we ernaar onze klanten hoogwaardige luxe horloges en uitstekende klantenservice te bieden. We begrijpen dat het soms anders loopt dan gepland en dat iemand een klacht kan hebben. We willen je verzekeren dat we alle klachten serieus nemen en er alles aan zullen doen om een passende oplossing te vinden. Als je een klacht hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen jouw feedback oprecht en we zetten ons in om eventuele problemen zo snel en efficiënt mogelijk aan te pakken. We geloven dat we door naar onze klanten te luisteren, onze service kunnen verbeteren en als bedrijf kunnen blijven groeien. Sterker nog, we zijn trots te kunnen zeggen dat we veel klachten tot tevredenheid van onze klanten hebben opgelost. We delen graag enkele specifieke voorbeelden van klanten die contact met ons hebben opgenomen met een probleem en tevreden waren met onze oplossing. Hier zijn een paar van hun verhalen:

Wanneer je een klacht hebt, bezoek dan onze contactpagina om ons contactformulier in te vullen. Heb je foto's of andere bijlagen die je naar ons wilt sturen om de klacht te verduidelijken? Stuur dan een e-mail naar info@horloge.nl met 'Klacht' in het onderwerp. Het toevoegen van foto's of ander bewijs kan echt helpen bij het vinden van de snelste oplossing voor jou. Wat het contactpunt ook is, ons team zal op werkdagen binnen 24 uur reageren. We willen je verzekeren dat we elke klacht serieus nemen en er alles aan zullen doen om een passende oplossing te vinden. Als je niet tevreden bent met ons eerste antwoord, moedigen we je aan om de klacht verder te escaleren via de E-Commerce Europe-mediatie- en arbitragecommissies. Bij Holland Watch Group zijn we toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke service en hoogwaardige producten aan onze klanten. We waarderen jouw feedback en we kijken ernaar uit om je in de toekomst verder van dienst te zijn.

Bemiddeling en Geschillencommissie

Als je vindt dat je klacht niet naar wens of conform de toepasselijke wetgeving is opgelost, kun je Trusted Shops vragen om te bemiddelen in het geschil.
Als de bemiddeling mislukt, kun je de klacht neerleggen bij de geschillencommissie van Trusted Shops. Aarzel niet om contact met Trusted Shops op te nemen als je verdere vragen hebt of als Trusted Shops je op enige manier van dienst kan zijn. Trusted Shops staat altijd klaar om te helpen!