Mijn bestelling

Op deze pagina vind je alle informatie over je bestelling
 

- Je zending traceren
- Factuur downloaden
- Een product terug sturen

Typ hieronder je ordernummer en je e-mailadres, en wij laten je de beschikbare informatie over je pakket zien. Andere vragen over je bestelling kan je stellen via ons contactformulier.

Log in met uw e-mailadres en ordernummer



Veelgestelde Vragen

Heb je een vraag over producten retourneren/terugsturen?

 

Hoe stuur ik een product terug?

Het terugsturen van een product naar HWG is gemakkelijk. Log in op de orderservice pagina op de website en volg de stappen rechts op de pagina.

 

Ik wil mijn product ruilen. Is dit mogelijk?

Het ruilen van een product is makkelijk. Log in op de orderservicepagina en volg de stappen rechts op de pagina.

 

Terugbetalen of ruilen, wat stuur ik terug?

Als het product dat je hebt gekocht niet bevalt en je wil het terugsturen voor een terugbetaling of om te ruilen, moet je het complete product dat je heeft ontvangen, inclusief de doos, labels en alle papieren terugsturen. Wanneer bij je bestelling een gratis extra product is meegeleverd, vergeet dan niet ook dit product terug te sturen. Voeg aub het ingevulde retourformulier bij je zending, of geef in een bijgevoegd briefje aan wat je ordernummer is, en of je het product wilt ruilen (en voor welk product) of terugstuurt voor een terugbetaling. Meer informatie en de voorwaarden voor retourzendingen en ruilen vind je hier

 

Wanneer wordt mijn retourzending verwerkt?

Volgens de Nederlandse wetgeving dienen wij binnen 14 dagen na terugontvangst van het product de terugbetaling verwerken, maar wij verwerken de meeste restituties al binnen 5 werkdagen. Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd vanwege seizoensgebonden omstandigheden, zoals de kerstperiode, soms tot 7 werkdagen kan duren.

 

Wanneer heb ik mijn geld terug?

Volgens de Nederlandse wetgeving dienen wij binnen 14 dagen na terugontvangst van het product een terugbetaling te verwerken, maar wij verwerken de meeste restituties al binnen 5 werkdagen. Nadat we de betalingsopdracht hebben gestuurd naar onze bank- / betalingsdienstaanbieder, is de verwerkingstijd maximaal 72 uur voordat de betaling op je rekening staat. Meer informatie over terugbetalingen vind je hier. Houd er a.u.b. rekening mee dat de verwerkingstijd vanwege seizoensgebonden omstandigheden, zoals de kerstperiode, soms tot 7 werkdagen kan duren.

Heb je een vraag over de verzending?

 

Mijn bestelling is niet op tijd aangekomen en ik woon in Europa.

Onze postpartners doen hun best om uw pakket op tijd te leveren. Als de levertijd langer duurt dan op onze website is aangegeven, ga dan naar trackyourparcel.eu om te zien waar uw pakket is.

 

Mijn bestelling is niet op tijd aangekomen en ik woon buiten Europa.

Buiten Europa moeten pakketten vaak worden ingeklaard door de lokale douane om het postnetwerk binnen te gaan. Dit kan een vertraging van maximaal 3 weken veroorzaken. Gedurende de periode dat uw pakket bij de douaneafdeling is, zijn er geen tracking updates beschikbaar. Helaas kunnen wij dit proces niet beheersen of versnellen.

 

Kan ik mijn pakket in Europa volgen?

Ja, dat kan. Ga naar trackyourparcel.eu en log in met uw pakketnummer (ABCxxxxxxx of HWGxxxxxx) en postcode. Op de site wordt dan aangegeven welke koerier is gebruikt en de wat de tracking status van uw pakket is.

 

Kan ik mijn pakket buiten Europa volgen?

Als u de optie Standaard Parcel hebt gekozen, is uw bestelling verzonden via de Nederlandse postdienst. Vanaf het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, heeft het pakket een Nederlands postdienst trackingnummer. Bij aankomst in het land van bezorging wordt aan het pakket een nieuw volgnummer van het lokale postnetwerk toegekend. Vaak zijn deze volgnummers niet gekoppeld, waardoor de tracking verdwijnt. Dit betekent niet dat uw pakket niet wordt geleverd, het betekent gewoon dat het beperkt te volgen is.

 

Versturen jullie naar mijn land?

In de winkelwagen kan je zien of verzending naar je land beschikbaar is. Wij verzenden niet naar alle landen in de wereld. Hier zijn twee hoofdredenen voor:

1. In dit specifieke land hebben we veelvuldig en meerdere gevallen van mailfraude ervaren.
2. De door jou gekozen verzendmethode is niet beschikbaar in je land.

Bekijk hier de complete lijst landen waar wij naartoe verzenden.

 

Waarom moet ik (buiten de EU) invoerbelasting betalen?

Holland Watch Group is gevestigd in Nederland. Als je buiten de Europese Unie woont, rekenen wij geen Nederlandse belastingen - zoals BTW-  op je bestelling, maar je lokale douanekantoor heeft het recht om invoerrechten, BTW en administratiekosten in rekening te brengen. Niet elk land belast hun burgers en de drempel voor de lasten verschilt per land. Meer informatie over invoerbelasting kan je opvragen bij je lokale Douane/Belastingdienst.

Klantenservice



Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037 TR, Rotterdam
Nederland

Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier