Wat te doen als je pakket niet is aangekomen of beschadigd?

Pakket vermist tijdens transport

Holland Watch Group is ervoor verantwoordelijk dat uw bestelling aan u wordt geleverd in nieuwe, werkende staat. Als uw bestelling ná de verwachte levertijd niet binnen 3 dagen wordt geleverd, neem dan contact op met de afdeling Klantenservice.
 

Product beschadigd tijdens transport

Is een product beschadigd aangekomen? Excuses voor het ongemak. Ga naar de pagina 'Terugsturen en ruilen' voor instructies voor retourzending. Na ontvangst van uw pakket zullen wij het product zo snel mogelijk vervangen. Indien het niet mogelijk is uw product te vervangen zullen wij het volledige aankoopbedrag terugbetalen via dezelfde betaalmethode die is gebruikt voor de aanschaf van het product.

Standaard plastic doosjes die zijn beschadigd in transport kunnen wij niet vervangen.

Levertijden

Verwachte levertijden staan aangegeven tijdens het bestelproces en zijn afhankelijk van de door u gekozen verzendmethode. Deze aangegeven levertijden zijn een indicatie. Levertijden verschillen per land, verzendwijze en postbedrijf.

Let op: u kunt uw bestelling niet meer wijzigen of annuleren wanneer een pakket reeds is verzonden, ook als de levering langer duurt dan verwacht.

€5 shoptegoed

én het laatste nieuws ontvangen?

Meld je dan aan voor de nieuwsbrief!