FB tracking

Horloge.nl FAQ

FAQ Banner

(Veelgestelde vragen)

We passen onze FAQ sectie constant aan hier op Horloge.nl. Op deze pagina vindt u de vragen en antwoorden in relatie tot de horloges, die wij verkopen. Indien uw vraag en antwoord niet op deze lijst staat, stuur hem dan naar ons via de contact pagina, zodat we de vraag kunnen beantwoorden en deze sectie kunnen updaten.

Voorraad

Ik zie een leuk horloge, maar hebben jullie hem ook echt op voorraad?
Alle horloges waarbij staat "op voorraad: Ja" zijn bij ons op voorraad en worden indien besteld (en betaald), iedere werkdag om 22:30 uur verstuurd. Alle horloges waarbij staat aangegeven dat we hem niet op voorraad hebben worden nabesteld bij onze leverancier. Wanneer u er zeker van wilt zijn dat u het horloge niet nog een keer misloopt of wanneer u gewoon wilt weten wanneer het horloge weer op voorraad is kunt u het horloges op de wenslijst zetten. Wanneer het horloge op voorraad is krijgt u een mailtje, en wordt uw e-mailadres weer verwijderd.

 

Wenslijst

Hoe werkt de wenslijst?

Als een product niet op voorraad is, kunt u uw naam en e-mailadres in de wenslijst plaatsen. Als het product weer op voorraad is, ontvangt u van ons email. U bent niet tot koop verplicht. De email is slechts een notificatie van voorraad. Er wordt ook verder niets met uw e-mailadres gedaan en als de mail gestuurd is, wordt het e-mailadres ook verwijderd. U kunt geen producten uit de wenslijst halen, wij ook niet, het is gewoon één grote database.

Verkoop vragen

Mijn horloge is stuk. Kan ik hem naar jullie toezenden?

Wanneer u uw horloge gekocht heeft bij ons, dan heeft u sowieso 1 of 2 jaar garantie op uw horloge. Als het horloge kapot bij u is aangekomen, dan sturen we u een nieuw horloge, of geven wij u uw geld terug indien het model niet meer leverbaar is. In zo`n geval verzoeken we u wel eerst om het kapotte horloge retour te sturen. Zodra we het ontvangen hebben, sturen we u het nieuwe horloge, of retourneren we u de betaling. In geval het horloge kapot is gegaan tijdens de garantieperiode, dan verzoeken we u het horloge naar ons te retourneren, zodat we hem naar de reparatieafdeling kunnen sturen van de fabrikant. Zodra wij het horloge gerepareerd retour ontvangen hebben, sturen we u het horloge weer toe.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands

Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

 

widget